
אריאל
פלג
strategic Moves
Award-Winning Strategist &
Innovation Leader
מה עשיתי לאחרונה
מה אני יכולה לעשות עבורך
התמחויות

אסטרטגיה ומיתוג

חדשנות וצמיחה

תובנות צרכן ומשתמש
הרצאות וסדנאות
איך לעשות סטוריטלינג עם בינה מלאכותית
מכונת ההחלטות: לחשוב נכון עם AI
בינה מלאכותית אנושית: להפוך ליותר בני אדם עם AI
המטאוורס מת? סיריאסלי?
ועוד הרצאות סטוריטלינג
שירותים






קצת עליי
מתמחה בחדשנות, אסטרטגיה וסטוריטלינג כבר 15 שנים. בדרך זכיתי בכמה פרסים, בארץ ובחו”ל
יש כמה מותגים, מוצרים וקמפיינים שעשיתי וכנראה שאתם מכירים
היה לי טור קבוע בגלובס ודה מרקר, עיתונים שכנראה גם עליהם שמעתם
מותגים שגידלתי
זכיה בפרסים

Campaign of the year
קמפיין הוידאו של השנה
YouTube Israel

Gold Effie
מקום 1 באפקטיביות שיווקית
Effie Awards

Product of the Year
תחרות הטכנולוגיה היוקרתית
NAB SHOW
קמפיינים וסטוריטלינג
קמפיינים וסטוריטלינג



טורים קבועים בגלובס ודה מרקר
יש דיסאינפורמציה עצומה לגבי המטבע הזה, מהם השימושים בו וכיצד הוא קשור לבניית קהילות ואיקומרס (זה נכון גם לגבי המטאוורס, אבל זה כבר סיפור אחר)
ביום הראשון לסגר הקורונה פרסמתי תחזית אלו קטגוריות הולכות לעלות ומה הצרכנים עומדים לקנות בתקופת הסגר
בעקבות ההצלחה פרסמתי מאמר המשך, שסקר את מתודולוגיית העבודה והסביר כיצד עובדת טרנדולוגיה
בימים לאחר פרוץ המלחמה, כלכלנים בכירים נדרשו להסביר בכל אמצעי התקשורת את האנומליה שנוצרה: הבורסות המשיכו לעלות, כולל באירופה
אבל הסברים כלכליים אינם מספיקים כי גם משקיעים הם צרכנים. ניתוח השוק שלי מתבסס על תובנות פסיכולוגיות
פיתוח מוצרים חדשניים

Istudent
השירות הראשון בארץ שהיה
Digital only

BBB רשת
מועדון הלקוחות הדיגיטלי הראשון בארץ

החנות האינטרנטית
פלטפורמה לבניית אתרים וניהול פיננסי
מדוע דווקא אני
Walk the Talk
מרצה על מה שאני עושה ומבינה
I teach what I practice
שותפות
הכל זה אנשים. מנהיגה, אבל יודעת גם להיות חברת צוות
יצירתיות
מחוץ לקופסא או בתוך הקופסא -בכל מקרה זה יהיה אחרת
רב-תחומיות
מבט רחב וארגז כלים גדול: כלכלה התנהגותית, טרנדולוגיה ועוד
?רוצה לגדול
ברור שכן
בואו נעשה את זה ביחד
Get In Touch
- Email: 8ariel.peleg@gmail.com
- Phone: 972-54-7593999
Web Design by ariel peleg
all rights reserved
ניתוחים עסקיים

כמות הדיסאינפורמציה שנשפכת לגבי המטבע הדיגיטלי הזה היא עצומה (גם לגבי המטאוורס,אבל זה ענין אחר)
מאמרים ששופכים אור על התחום
ביום הראשון לסגר הקורונה פרסמתי תחזית אלו קטגוריות הולכות לעלות ומה הצרכנים עומדים לקנות בתקופת הסגר
בעקבות ההצלחה פרסמתי מאמר המשך, שסקר את מתודולוגיית העבודה והסביר כיצד עובדת טרנדולוגיה
בימים לאחר פרוץ המלחמה, כלכלנים בכירים נדרשו להסביר בכל אמצעי התקשורת את האנומליה שנוצרה: הבורסות המשיכו לעלות, כולל באירופה
אבל הסברים כלכליים אינם מספיקים כי גם משקיעים הם צרכנים. ניתוח השוק שלי מתבסס על תובנות פסיכולוגיות

Istudent

BBB רשת
מועדון הלקוחות הדיגיטלי הראשון בארץ

החנות האינטרנטית - ישראכרט
פלטפורמה לבניית אתרים וניהול פיננסי עבור עסקים קטנים